pondělí 29. května 2017

Pojistný ventil k bojleru teče

To znamená, že mi dražice dodali k bojleru vadný ventil? DZD OKCE 1a mám stejný problém, pojistný ventil teče i mimo dobu . Pojistný přetlakový ventil kotle teče při ohřevu TUV. Od té doby denně propouští přetlakový ventil pod bojlerem 25l vody denně.


Vodař co vše montoval tvrdí,že mu to doma také teče.

Potřebuji to rychle, levně a kvalitně opravit, nejspíše výměna pojistného. Pojišťovací ventil k tomuto bojleru stále mírně syčí, někdy více někdy méně,. Jestliže to vypouští vodu ze dna bojleru , tak proč to přestane kapat, k …. Poradíte jaký koupit,ať mám . Riskujete to že když například dojde k přerušen.


Jestli to kape trvale, tak je pojistný ventil vadný, nebo je tam opravdu velký tlak. K tomu flowe jetu asi musí být original T z.

A druhý dotaz je směřován k tomu, zda je možné mít TČ předimenzované. Před použitím ohřívače vody pečlivě prostudujte návod k použití. Mezi pojistný ventil a ohřívač vody nesmí být montován žádný element jako např.


Při ohřevu vody dochází ke zvětšení jejího objemu přibližně o z. Ovšem lepší řešení je nainstalovat mezi bojler a pojistný ventil expanzní nádobu. Pokud není pojistný ventil v bezvadném stavu, může dojít k výbuchu bojleru. Mám doma asi let starý bojler Tatramat EOV 1a poslední dobou mám. To já mám jiný problém- že ventil teče , jsem si zvykl. Každý kdo k nám přijde se ptá kde tady jestli jsme neskřípli někde kočku dveřma.


Ted mám třetí ventil po čtyřech letech provozu bojleru a začlo to nanovo už po měsíci. Máme zásobník Dražice 200l a bez expanzky pojistný ventil odpouštěl tak kýbl vody týdně. Nejprve se k vám přijedeme na bojler podívat - obhlídka.


Montujeme hlavní uzávěr vody, redukční ventil, pojistný ventil , výpustný ventil a na závěr vyměníme. Jdou dvě hadičky od topení,jedna je výpust od bojleru ,je tam takový ventil a. Má jenom pojistný mrazový ventil , ale ten není na Trumě, ale na potubí pod.

Tento pojistný ventil je určen přímo pro bojlery, takže je již výrobcem na. Pokud by na bojleru došlo k havárii takového rozsahu, že by došlo k velkým. Klidně může být špatný ventil , nicméně, zkuste snížit teplotu vody v bojleru a pravděpodobně se problém zmenší, nebo i odstraní. Návod k instalaci bojleru Nefit EcomFit.


Instalujte pojistný ventil a expanzní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky