čtvrtek 14. března 2019

Jak vyndat kartuš

Ta však nelze vytáhnout, přitom na všech návodech které jsem našel je . Následně uvolníme matici držící kartuši v těle baterie. Sejmeme matici a vyndáme kartuši z těla baterie. Jsou-li zde nečistoty, důkladně je odstraníme.


Když matici vyšroubujete, stačí už jen vyndat kartuš.

Někdy to nemusí jít pouze rukou, proto si opět pomozte kleštěmi. Rozhodl jsem se vyměnit vodním kamenem zarostlou kartuši ve vodovodní baterii v koupelně. To jsem ještě netušil, že s ohledem na to jak je . Ačkoli páková baterie vypadá nerozebratelně, dá se poměrně jednoduše opravit.


Vodovodní baterie - návod na výměnu kartuše. Potřebujete vyměnit kartuši u své vodovodní baterie a nevíte, jak na to? Postup výměna kartuše ve vodovodní baterii.


Your browser does not currently recognize any of the video formats available.

Click here to visit our frequently asked questions about HTMLvideo. NÁVO JAK VYMĚNIT KARTUŠ VE VODOVODNÍ BATERII. Nyní vidíte mosaznou matici, která svírá kartuš. Mám obavu, že budu muset vyndat lednici (kvůli lepšímu přístupu) a do. Takže máš možnost vyndat kartuši a vzít ji sebou, aby jsi podle ni . Vyndal sem ten čudlík zepředu páčky jak je na něm modrej a červenej puntík.


Ta rukojeť je nasazená zvrchu na páčku ovladajicí kartuš. Nešla mi povolit ta velká matka jak drží tu kartuši. Zkusil jsem to prostříknout,ale marně. Stačí vyjmout kartuš , zanést ji do obchodu a koupit novou. Na toto všechno jsem si vzpomněl jednoho únorového dne těsně před odchodem z bytu, když jsem si . Výměna termostatické kartuše (při uzavřeném přívodu vody) (Fig.3).


Jestli ne, vyndat a obejít s ní pár . Je tam nějaká pojistka nebo jak a co vyndat , abych tam dala kartuši ? Kartuše průměr mm, vysoká. Jsou ty kartuše nějak standardizované?

Vyndat , vyčistit, vyměnit - dle potřeby a nutnosti. Buď musim novou baterii hned rozebrat, nebo v případě poruchy, zastavit vodu v celém bytě, vyndat kartuši a jít shánět, takže nějakou dobu bez vody.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky