úterý 30. srpna 2016

Bidetová sprška diskuze

My máme bidetovou spršku a jsem maximálně spokojená… je totiž všestranně využitelná… nejen jako bidet, ale i na napouštění kbelíků, . Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Uvažujeme o bidetové spršce , která by byla u WC. Nakonec nám ale nějak prostorově nevyšel, tak jsme se rozhodli pro bidetovou spršku.


Máte někdo nějaké zkušenosti?

Rekonstruujeme jádro, chtěla bych bidetovou spršku na WC. Z hlediska rozvodu vody je pro mě jednodušší umístit ji na stěnu nalevo od WC. Ahoj,já už mám bidetovou spršku asi let a nemohu si ji vynachválit. Co se týče ručníku,nepotřebujete. Páč já nevím že by někdo z výrobců takovou spršku vyráběl.


Vždy doporučená montáž je s . Bidet, bidetové sedátko či spršku používá jen málokdo. Umýt si ruce po použití záchodu je běžné.

Bidet chybí jak na většině soukromých toalet, . Dobrý den, s bidetovou spškou jsem se seznámila při pobytu v Indii. O intimních záležitostech se nesluší mluvit příliš nahlas, patří do soukromí, ale právě tato kategorie zahrnuje bidetovou spršku. Dávno jsem o tom uvažovala, tahle diskuse mě přesvědčila, dáme si bidetové prkýnko. Jde mi hlavně o to, jestli se sprška napojená na umývátko musí koupit společně s baterií.


Pardon, že vytahuji starou diskuzi , ale můj dotaz se na hodí k tématu. Nevím jestli to tak má být, ale do hadice jde tlak vody hned po zapnutí páky baterie i když teče voda z raminka a pak po zmáčknutí tlačítka na spršce začíná . Je dobrý bidet či bidetová sprška v šestinedělí, když nechci lézt do sprchy po každém wc ? Ahoj lidi, rekonstruujeme koupelnu a kamarád mě doporučuje bidetovou spršku k záchodu. Abych byl upřímný, moc si to nedovedu představit, . Toaleta Cleanet Riva s integrovanou bidetovou sprškou zaujme svou. Cleanet Riva - WC se sprškou, rimless, závěsné, s dálkovým ovládáním, se sedátkem a poklopem. Automaticky přepínaný perlátor - pro připojení bidetové spršky.


Připojená sprška musí mít tlačítko spouštění. Odbočka s perlátorem - perlátor s . Vodovodní baterie bidetová vestavěná včetně podomítkového tělesa.

Diskuze k článku CLEANOSEAT - antibakteriální toaletní sedátko se sprškou od. Používání bidetů , spršek a bidetových sedátek po použití toalety zatím. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma kombinovaný záchod s bidetem. Slyšela jsem, že to bývá poruchové.


Máme bidetovou spršku a můžu ji vřele doporučit. Bidetové baterie a spršky na toaletu - Bagno. Určitě je to levnější a hlavně jednodušší řešení.


Jen není snadné najít baterii s bidetovou sprškou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky