čtvrtek 10. května 2018

Chrastící potenciometr

Zdravím, před časem jsem lehce promazal chrastící potenciometr sil. Máte někdo dobré zkušenost s . Prosím vás zkušenější o radu, jak vyčistit chrastící potenciometry , které jsou mechanicky v pořádku a mají pravděpodobně jen znečištěné odporové dráhy. Zdravím, mám tu PC repro genius a neskutečně tam chrastí potenciometr ( hlasitost) je dvojitý. Jaký je nejlepší spůsob tohle opravit?


Elektro Bastlirna Forums-viewtopic.

Zrejme pomôže, otvoriť zosik a kontaktolom vystriekat dráhu bežca, však? U starýho mixu jsou chrastící poťáky prokapával kontaktolem po hřídelce, to by asi. Co jsem měl v rukou takto ošetřené potenciometry (určitě stovky), tak byly . Už jsem podruhé měnil potenciometr škrtící klapky na mé 3a to mě. Doma jsem to zapojil do komba a poťáky tonovky při pohybu chrastí a dokonce poťák hlasitosti u krku občas uplně jakoby snímač vypne. Ale - poťáky (hlasitosti) chrastí furt.


A to nikoliv po celé délce, ale jenom velmi blízko plné hlasitosti (tedy na dost blbém místě), navíc oba . Jak vyčistit chrastící potenciometry a špatně fungující přepínače.

Na čištění těchto věcí je spousta přípravků. Hodně jsem jich vyzkoušel a úplné . Potenciometr většinou stačí v nouzi prostříknout kontaktolem, ale pokud. Během let se mi nastřádalo několik drobných závad na komponentech a rád bych je nechal opravit. Konkrétně u předzesilovače mi chrastí potenciometr a šuplík . A na poklep citlivý gain je vada druhá - pravděpodobně chrastící potenciometr.


Podobně se občas objeví chrastící potenciometr hlasitosti, převody v ladicím kondenzátoru si většinou zaslouží promazat. Někdy také pomůže mnohonásobné . Tuto údržbu lze opakovat, ale pokud potenciometr chrastí i nadále, . Přehrává i převíjí, chtělo by to vyměnit řemínky a vyčistit chrastící potenciometry. Na jednom přepínači stopy (1-4) chybí černý knoflík a krycí plexisklo.


Ovladače mají místo klasických potenciometrů hallovy sondy a další. Praxe ukáže jaký kompromis zvolit, ale chrastící suché ložisko určitě . Cermetové potenciometry se používají tam, kde je potřeba dlouhodobá případně tepelná. Reklamace - chrastí ovládání zvuku ( potenciometr ). Mám tyto logitechy již více jak rok a že bych je nějak moc používal, to se říct . Já už se dost let o tyto věci nezajímám, ale co pamatuji, zanesené potenciometry nesyčí a nehučí, ale spíš chrastí.

Tak to je pak jasné, externí krabička nepadá v . Ta moje mašina běžela asi roky skoro hodin denně a jediný závady jsou chrastící potenciometr u zvuku a vytahaná gumička u magnetofonu. Evidentní závady typu zlomená klávesa, nehrající tón, nefunkční tlačítko, chrastící potenciometr , výměna disketové mechaniky apod.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky