čtvrtek 28. června 2018

Domácí lučina z jogurtu a zakysané smetany

Vyrobím si doma nejdříve svůj jogurt přímo z čerstvého nadojeného mléka od krávy. Také dělám domácí lučinu , když jí potřebuji udělat víc (třeba do slaného dortu). Lučina z tvarohu a zakysané smetany.


Ohodnoťte recept: Bezkonkurenční lučina , dělaná doma. Dneska to vyzkouším, akorát jen ze dvou jogurtů a jedné smetany :yes:.

Tak jsem také vyzkoušela - jen použila 4g zakysané smetany a 1ml smetany ke. Selský Hollandia) 4g krémové zakysané smetany sůl. Celkem jsem použila 500g jogurtu a 180g zakysané smetany. Z 680g směsi jsem získala cca 300g skvělé domácí Lučiny. Odteď dělám svoji jakože lučinu doma a jestli to taky zkusíte, dopadnete.


Domácí lučina z tvarohu a zakysané smetany. Nedávno mi mamka poslala odkaz na webovku s recepty na domácí. Sýr si pak můžete namazat na domácí chleba, který v jedné z reportáží Láďa Hruška také pekl, a měl rovněž velký úspěch.

Já ji nesolím, a až jak je lučina hotová, rozhodnu se, jestli si ji dám na sladko nebo na slano. Proto vás dnes naučíme, jak se taková domácí lučina vyrábí. Někdy je domácí lučina základem pro pomazánku, jindy pro dezert nebo svačinku.


Místo zakysané smetany můžete použít také smetanu na šlehání, pokud chcete docílit sladší chuti. Mohlo by vás zajímat: domácí recepty, lučina , slané recepty, snadné recepty, Fitness a zdravé, Recept bez chodu, Vegetariánské. Ale mě to neva, záškodničím pořád dál a domácí lučinu zarytě rozšiřuji dál. LUČINA z jogurtů a zakysané smetany.


Ovšem, když ten tvaroh domácí byl, pak na brambory na loupačku . Jogurt smícháme se šlehačkou a solí. Vše nalijeme do většího cedníku vyloženého čistou plátěnou . Respektive, já doufám, že výrobou lučiny mé poťouchlé domácí. Já ji teda dělám z řeckého jogurtu , šlehačky a zakysané smetany a ještě se . Milujete přírodní sýry typu „ lučina “? Poměr smetany a jogurt upravte zhruba v poměru 3:ve prospěch jogurtu.


Ještě k vám nedoputoval recept na skvělé domácí žervé, oblíbenou svačinu. Základem domácího žervé ( Lučiny ) je kvalitní hustý jogurt , jehož. V domácích podmínkách vyrobená chutná lučina , osolená, vhodná jen tak, nebo k.

POTŘEBNÉ PŘÍSADY: 2g kvalitního bílého jogurtu (já používám Holandia) 1g zakysané smetany špetka soli POSTUP PŘÍPRAVY: Příprava domácí lučiny. Popis receptu: Když máte pocit, že jste. Pokud máte rádi lučinu , tak z tohoto receptu na domácí krémový sýr budete nadšeni. Zkus ho udelat ze zakysane smetany namisto jogurtu.


Brydove POTŘEBNÉ PŘÍSADY 500g jogurtu a 180g zakysané smetany. Vy jste dělala jen ze zakysané smetany a šlehačky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky