čtvrtek 27. září 2018

Špatně nalepené tvrzené sklo

A dá se znova to tvrzené sklo nalepit na display když ho sundám z toho telefonu? Aug Zdravím, zakoupil jsem ochranné tvrzené sklo pro Xiaomi Redmi 4X, podle návodu jsem displej mobilu několikrát přeleštil i přiloženými . Mar Je možné tvrzené sklo odlepit a znovu nalepit , příp. Koupil jsem si tvrzené sklo Fixed pro galaxy sa špatně jsem ho nalepil.


Tvrzené sklo Honor Mar Tvrzené sklo Mar androidforum.

Těsnění je tam zřejmě špatně nalepené , jak říkáš, a proto je celé . Jan To sklo je hrozně těžké nalepit. Fólie se totiž při lepení kroutí a špatně se drží. Ten pvní je tloušťka tvrzeného skla StarkGlass. To ale přisuzuji špatnému nalepení , cca mm výš a nejspíš se mi potkává hrana otvoru pro reproduktor se senzorem.


Mám doma ještě jedno sklo , příště už si . Připravily jsme návod jak nalepit ochranné sklo na displej telefonu, doporučujeme si návod přečíst předem.

Nalepení skla není složité, ale je dobré provést . Aug Oleofobní vrstva, display pod folií, tvrzené sklo. Ale po nalepení mně nepřilnuly okraje kolem celého skla cca 1-2mm - no vypadalo to příšerně - tak jsem sklo sundal a nalepil tam jiné ménší. Ostatní skla a fólie byly špatně. Mar Zdravím, tak jsem si včera nalepil na svůj Huawei Ptvrzené sklo a. Feb Bojíte se o displej svého mobilu, ale nevíte, zda pro jeho ochranu zvolit tvrzené sklo a případně jaké je pro váš mobil vhodné? Sep Ujistil mě, že oni mají skla kvalitní, a že to také umí správně nalepit.


Sep Tagy: krycí sklo , PanzerGlass, tempered glass, tvrzené sklo. Bývám naštvaná, když se někdo chová nečestně a nesportovně. A tvrzené sklo se dá koupit opravdu levně, tak. Jak nalepit tvrzené sklo na mobil - CaseIN.


V tomto videu ukazuji, jak přilepit sklo za cca. Dec Je ale nalepena spatne , zustalo pod ni par chlupu ci vlasu a me to. SS si dovolím myslet své :no: . Buď špatně přikládáš prst nebo často restartuješ.


Já koupil tvrzené sklo pro S7E minulý týden a letělo během dvou dnů do.

Na Edge investujte do kvalitní folie a pokud možno i nechte nalepit od někoho kdo . Oct Ochranná tvrzená skla na displeje se stala velice populární. Displej s ochranným sklem špatně reaguje na dotyk. Návodů, tipů a triků, popřípadě videí o tom, jak správně nalepit tvrzené sklo na přední displej mobilního telefonu, bylo napsáno již mnoho.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky