úterý 9. dubna 2019

Jak vyčistit nádržku wc

Vypadá to, jak kdybych měla záchod špinavý, vůbec to nejde vyčistit. Už jsem i vybrala vodu a šroubovákem ten kámen . Přečtěte si užitečný návo jak správně vyčistit záchodovou mísu od vodního. Jaké používáte tablety do WC nádržky a jaká značka vám připadá nejúčinnější? Já jsem používala dlouho kulaté modré tablety Denk mit z Dm . Co by tomu řekla návštěva, která by si u nás odskočila? Porcelánová mísa se i zevnitř musí blýskat čistotou.


Nikdo nebude brát ohled na to, zda . Splachovací nádržka po patnácti letech provozu má právo vypovědět. Hledala jsem na netu a našla jsem článek na hobby na iDnesu, kde čtu: . Jak vyčistit vodní kámen a usazeniny ze záchoda, tedy WC mísy? Nasypte sůl ( asi půl sáčku) a nechte působit.


Odstranění vodního kamene z podomítkového WC zvládnete i sami. Závěsné toalety s podomítkovou nádržkou jsou mezi majiteli domů i bytů. Většinu práce máte za sebou a nyní stačí pořádně vyčistit ventily a splachovací mechanismus.


Navlhčete houbu horkou vodou a otřete s ní nádrž , víko, sedátko, podstavec. Potom, co vyčistíte mísu, byste měli vyčistit zbytek toalety, i když není tak špinavý.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky